برخی تجربه هایم بین سالهای ۷۹ تا ۸۴

نزدیک به دوسال و اندی میشد که دست از وبلاگ نویسی کشیده بودم و از سال ۸۵ که وبلاگ  کارگاه هنر رو درهمین بلاگ اسکای تعطیل کردم تا الان حوصله وبلاگ نویسی و وبلاگ داشتن و از اینجور حرفها نداشتم . بعد از این همه وقت ، حوصله ای حاصل شد، پس فرصت را غنیمت شمردم وشروع به راه اندازی وبلاگی در سیستم بلاگر نمودم ، تا به این وسیله دوباره ارتباط تازه ای با اهالی هنر و غیر هنر شروع کنم ٬ اما بدبختانه بلاگر هم سرکارمان گذاشت وتا الان چند هفته است که دیگر قابل دسترسی نیست. ناچار دوباره به همین بلاگ اسکای قدیم خودمان رجعت نمودیم . وبا تغییر آدرس  با عنوان  کارگاهنر مشغولیم. 

این نقاشی فیگوراتیو فکر کنم بین سالهای  79 تا 84 کار شده . دقیقن یادم نیست.      

باقی نقاشی های این سالها در پست های آینده گذاشته خواهد شد. 

The portrait of Alireza Kahoori

نظرات 3 + ارسال نظر
اپی چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ق.ظ http://api-nowrozi.blogsky.com

بازگشت یا شروع و یا هر چیز دیگر...
پاینده باش!

ممنونم ابوذر عزیز.

بهشب پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ http://behshab.blogsky.com/

پس فرصت را غنیمت مردشم )....................تصحیح شود
سلام کار زیبا و پر احساسی.منم هم عصر ها که خسته ام همینطوردراز میکشم.البته اینقدر غمگین نیستم

سلام بهشب جان. درسته دیروز متوجه اشتباه در متن شدم ولی یادم رفت تصحیح کنم. ممنون از راهنماییت. امیدوارم هیچوقت خسته و غمگین نباشی. این شخص از بستگان بنده است و مدتی مدل نقاشی ام بود. همین حس و حالی را که می گویید در خود داشت وفیگورش برای کار بسیار با احساس و دوست داشتنی بود و آن حس رومانتیکی را دنبالش بودم به خوبی به من القا می کرد.

محمد سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ق.ظ http://wWw.SavareZakhmi.Mihanblog.com

سلام دوست من
وبلاگ قشنگی داری
خواهشن این نظر رو کامل و با توجه بخون

اگر مایل به دریافت جدیدترین ورژن نرم افزار ارسال نظر به وبلاگها ( بلاگفا - میهن بلاگ - بلاگ اسکای) به ما سر بزنید.

اگرم دعوت نامه واسه ارسال اس ام اس رایگان از اینترنت رو میخوای بازم به ما سر بزن. و مهمتر از همه اینکه:

آیا به کسب درآمد از اینترنت اعتقاد نداری و یا راههای زیادی رو امتحان کردی و به پول نرسیدی؟
پس گوش کن
ایندفعه وضع یکم تغییر کرده.
اصلا لازم نیست روی تبلیغات کلیک کنی و یا اینکه زیرمجموعه بگیری و یا در سایتهای گفته شده ثبت نام کنی و در آخر هیچ پولی نگیری.
اصلا نیازی به حساب بانکی خارج از کشور ندارید. و حساب داخلی کافیه
اصلا به سایت یا ارگان دیگه ای وابسته نیستید و درآمد شما فقط به کار خودتون مربوطه.
میتونید در حالت آفلاین هم کسب درآمد داشته باشید.
میتونید درآمد ماهانه ثابت داشته باشید و برای شروع با روزی 2 ساعت 500 هزار تومان حقوقتون میشه.
برای اطلاع بیشتر از این محصول به وبلاگ من سر بزنید
wWw.SavareZakhmi.Mihanblog.com

ممنون میشم اگر بعد از ورود به وبلاگم یکی از تبلیغات گرافیکی سمت چپ وب رو نگاه کنی و به ما کمک کنی.
در ضمن من روشهایی ابتکاری واسه کسب درآمد از اینترنت دارم که واقعا جواب میده و به دلیل اینکه پخش نشده کاملا مطمئنه. در ضمن با ورود به وبلاگم میتونید جدیدترین جزوه های کسب درآمد از اینترنت رو دانلود کنید و نکته دیگه اینکه نویسنده جزوه ها خود منم و پیشنهاد میکنم تا پخش نشده کارت رو شروع کنی. توجه کن که به من جواب داده، پس به شما هم جواب میده........

ممنون میشم اگه نظرتون رو در قسمت نظرات بگین.
اگر هم مایل به تبادل لینک با من هستید منو با نام
$$دانلود بسته درآمدزایی CN 3- دانلود جدیدترین ورژن بلاگ اسپمر$$

لینک کرده و در قسمت نظرات وبلاگم بگید تا منم شما رو لینک کنم
با تشکر
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد