بارگذاری تصویر در فضای نت ومشکل عدم نمایش

سابق بر این tinypic.com  یکی از بهترین سایت ها برای آپلود کردن وبه اشتراک گذاردن عکسها در فضای نت بود که متاسفانه مدتی است دیگر کارایی قبلی را ندارد. وبا عدم نمایش تصویر، موجب اختلال در کار کاربران و مخاطبان خود گشته. حتی تصاویری که قبلن توسط این سایتUpload   شده نیز دیگر نمایش داده نمی شوند.

 این ، مشکل بسیاری از وبلاگ نویسان واز جمله خودم بود، بنابراین سایتهای picup.ir  وtinypic.info و  http://www.free2upload.com  را که تست کرده ام و نتیجه اش را می دانم توصیه می کنم. البته ممکن است  tinypic.com  دوباره به حالت سابق خود بازگردد. یا شاید سایتهایی که برای ارائه فضای اینترنتی اسم بردم، به همین مشکل گرفتار شوند. اما برای اکنون فکر کنم اینها گزینه خوبی هستند.

موفق باشید.

نظرات 3 + ارسال نظر
شیما جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.glseek.com/meta_search_box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید. خیلی سرچ باکس هاش خوشکله . نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.و می توانید کد آنرا در قسمت "ویرایش قالب" وبلاگ خود قرار دهید.

http://www.glseek.com/meta_search_box.html صفحه در یافت کد

http://www.glseek.com صفحه اصلی موتور جستجوگر

بهشب یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.behshab.blogsky.com/

با عکسهای گنو حال کردم.دمت گرم دلت خوش

ممنون دم شما گرمتر...

رحیمیان دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.rahimian.blogsky.com/

سلام
از راهنمایی شما سپاسگزارم.
شاد بشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد